E cel mai cunoscut saxofonist din Romania si colaboreaza cu artisti consacrati ! Vezi ce artist de la noi este vorba !

06.04.2016 09:22

Modest si dedicat muncii sale Nelutu Rusu si-a facut un nume printre muzicienii europeni, dovada colaborarile sale permanente cu grei ai scenei cum ar fi : Puiu Codreanu,Ghita Munteanu,Petrica Nicoara si alti interpreti bine cunoscuti din Ardeal.

 
In EXCLUSIVITATE pentru site-ul gazetamondena.ro , aflam povestea celui mai cotat saxofonist Nelutu Rusu , din Romania dar si cum acesta a inceput debutul muzical in Romania cu cei mai grei muzicanti.
 

Nelutu Rusu alaturi de Petrica Nicoara

 
'' Mi-am inceput cariera muzicală la 15 ani ,provenind dintr-o familie de muzicanti vestiti din localitatea Dăişoara , am mostenit talentul de la tatal meu ,de a canta la saxofon . Am inceput de a canta la nunti ,si diferite ocazii , apoi mi-am realizat formatia mea dupa care am inceput sa fac inregistrari in Timisoara,si sa ma lansez tot mai mult pe piata muzicala , devenind unul dintre cei mai cunoscut saxofonist . Pentru ca am abordat pe saxofon mai multe zone cum ar fi : ardeal ,banat, stil sarbesc ,am colaborat cu artisti de renume din tara :Petrica Nicoara si altii solisti de nume mari ,avand si propriul meu studio de inregistrari ,am imprimat CD-uri pentru solisti si ansambluri de jocuri. Din totdeauna mi-a placut seriozitatea si mi-am tratat publicul cu respect si m-am prezentat la nunti si evenimente cu cea mai buna formatie si cei mai consacrati solisti fiind si acum in colaborarea cu Nelu Albu de la Sibiu si solista Oana Brătescu , formatia asigurand si muzica populara si usoara . Foarmatia este formata din 6 membrii  '' a declarat saxofonistul dar in aceelasi timp si cantaret pentru Gazeta Mondena.
 
Nelutu Rusu alaturi de moderatoarea TV ( Adina Rosca ) la un eveniment privat .