O tanara speranta in muzica promite multe in folclorul nostru romanesc

09.05.2016 13:37

Se numește Ilona-Andreea este născuta pe 03.08.2006 in Bucuresti.A descoperit ca la 2 ani  are ureche muzicală cântând linia melodica de la desenele animate, videoclipuri muzicale si cântece pentru copii. La 3 ani sa înscris  la Grupul Miracol de la Clubul Copiilor , sector 6. Acolo a făcut muzica ușoară cu doamna Gabriela Cicone compozitoarea cantecului cunoscut ,, Nu mi-e frica de bau bau " timp de doi ani de zile s-a pregătit la acest club apărând in multe spectacole cu Grupul Miracol. La gradinita la toate serbările canta si era invitata la diferite spectacole organizate de gradinita. La 5 ani am înscris-o la Grupul Lilliput condus de compozitoarea Maria Ene, acolo se pregătea cu grupul cat si individual. In 2014 scoate un cd cu grupul ,,Vine primavara " Draga mami.

 
 
In EXCLUSIVITATE pentru site-ul gazetamondena.ro , Ilona Andreea a vorbit in PREMIERA despre debutul ei muzical dar si despre concursurile unde a participat '' Am obtinut locul I la concurs muzica ușoară la ,, Magia Crăciunului " cu melodia ' Moș Crăciun vreau sa vii '' , Dupa accea a participat la multe concursuri unde a obținut trofeu si premiul I si premiul ll.Am participat la festivalul Baby Boom a cărui președinte este compozitoarea Maria Ene . ediția din 2014 si am obținut premiul de excelenta.Am participat la emisiunea ,, In curtea bunicilor pe TVR 2 de mai multe ori cu cântecele pt copii '' a declarat Ilona Andreea pentru Gazeta Mondena.
 
Vrea sa devina a doua Maria Ciobanu '' Imi place cum canta distinsa cantareata Maria Ciobanu '' 
 
Nu toata lumea ajunge pe capul afisului atunci cand vine vorba de cantareata de muzica populara Maria Ciobanu,se pare ca o tanara speranta in muzica care desi promite multe in folclorul nostru romanesc,a luat o decizie in care vrea sa fie a doua Maria Ciobanu '' Imi place cum canta Maria Ciobanu este o voce frumoasa din lumea muzici populare , mi-am dorit sa fiu a doua Maria Ciobanu si sa fiu apreciata si sa ii incant pe oamenii ce imi iubesc muzica '' a declarat Ilona Andreea pentru Gazeta Mondena.
 
Instruita de profesorul Aurel Mustatea '' Am un profesor care imi ofera lectii de canto foarte bine ''
 
 

In prezent este eleva la Scoala de Arta Bucuresti , anul I la clasa domnului profesor Aurel Mustatea,sectia canto muzica populara  ( vocal ), Are un repertoriu bogat cu melodii culese de la nume celebre ale muzicii populare cum ar fii Maria Lataretu, Maria Tanase, Ion Paladi, Floarea Calota , Andra.

 
Tanara care ne promite multe in folclorul nostru romanesc a imprimat 2 melodii de curand '' Mai Neicuta mai gorjene '' si Constantine, Constantine '' , '' Orchestrațiile sunt făcute cu Orchestra Radio cu ei pregătim si următoarele melodii care sunt gata in 2-3 saptamani, acestea fiind compuse special pentru Ilona, textul este făcut de Raluca Burcea si muzica de Profesor. Aurel Mustatea si orchestra Radio '' a declarat Peruta ( mama tanarei sperante in muzica ) pentru Gazeta Mondena.


Studiază vioara anul 4 la scoala de Arta nr.3 Bucuresti si participa la spectacole si toate examene le a luat cu calificativul Foarte Bine.