Anisoara Staicu - cantareata de muzica populara

04.05.2016 20:49

A lasat muzica o perioada pentru ca si-a dorit foarte mult sa plece in strainatate pentru a munci .Ei bine ! este vorba de cantareata de muzica populara Anisoara Staicu  pentru un site de tip tabloid  a acordat un interviu cu privire la cariera sa artistica profesionala dar si decizia pe care a luat-o sa se intoarca spre calea muzici unde de la varsta de 16 ani a inceput sa cante.

Ea este Anisoara Staicu in varsta de 42 de ani ,orasul unde cantareata se trage este satul Poieni,com.Aninoasa,jud Gorj.A inceput sa cochetezE cu muzica de la varsta de 16 ani cand ascultA cu drag placile cu Maria Ciobanu,Maria Cornescu,Maria Lataretu''Dupa 18 ani am inceput sa cint pe la diverse sarbatori,nunti,botezuri...pina la varsta de 28 de ani cand am hotarit sa plec in Italia.Atunci am incheiat orice contact cu muzica timp de 9 ani.Am inceput sa lucrez in diverse fabrici si m-am casatoritla varsta de 33 ani ,Da a fost putin cam greu pentru ca locuind acolo si lucrind in fabrica nu aveai posibilitatea si timpul necesar sa te dedici muzicii si nici profesionisti cu care sa lucrezi.De la serviciu aveai liber doar 2 saptamani in August si 2 saptamini in Decembrie. '' a declarat cantareata de muzica populara Anisoara Staicu

PRET EVENIMENT : 1000 Euro 

Contact solist : 0744.807.457