Cristian Harhata Suntem Frati VERSURI

04.12.2015 21:36

 

Am realizat acest videoclip cu versuri, pentru a surprinde placut ascultatorii acestui gen muzical. Muzica de petrecere sau Populara, aceasta melodie este destinata sarbatorilor si a mentinerii starii de bine, o melancolie si recunostinta adusa celor care au venit din aceasi mama ca si noi. Alti frati au acelasi tata sau in cel mai bun caz ambii parinti comuni, indiferent de fratie, fratele va ramane frate toata viata ca orice ruda ce ti-o da soarta fara sa participi neeaparat la rezultatele din jurul tau. Cu toate acestea acum multi ani, cand tehnologia nu era la fel de avansata ca acum parintii care isi doreau un baiat sau o fata etc. reuseau ceea ce-si propuneau cu puterea credintei interioare, caci nimic nu e mai puternic pe aceasta lume decat propria dorinta despre ce-ti dorest cu adevarat. Nu stiu de ce dar eu imi mai doream o surioara la varsta de 7 ani si cand aveam 9 ani s-a nascut sora mea Maria. Se pare ca si parintii mei si-au dorit foarte mult acest lucru. Putea fi baiat si poate ei i-ar fi convenit mai mult insa dorinta noastra a fost sa fie o fata si iata acum are deja aproape 17 ani. E uimitor cand ma gandesc prin toate cate treci in viata si ce repede a trecut timpul. Melancolia ca si alte sentimente face parte din inimile sensibile cu dor de momentele frumoase ale vietii care nu se vor mai intoarce niciodata. In prezent mai am doi fratiori vitregi din partea tatalui si legatura paterna o simt atat eu cat si sora mea. Ne este adesea dor de ei si ii iubim foarte mult. De fapt asta este toata ideea acestei postari sa va amintiti de fratii vostri sau de prietenii ce va sunt ca niste frati, parinti, bunici, cei norocosi au si strabunici: sa le spuneti cat de des aveti ocazia ( Macar de cateva ori pe an) cat de mult ii iubiti. Daca nu stiti cum cereti un sfat apropiatilor. Romanii nu sunt obisnuiti cu astea de aceea ideea e sa fiti ingaduitori unii cu altii si sa va aratati iubirea prin fapte si prin cuvinte! Cuvintele sunt simbolul sufletului vostru! Va doresc auditie placuta si sper ca melodia mea sa ajunga si la urechile fratilor, parintilor si apropiatilor vostri.

 

  www.youtube.com/watch?v=Jzp35eJbRY8