E iubit si apreciat de multi oamenii din Banat ! Vezi ce cantaret de la noi face furori cu piesele lui

09.05.2016 13:33

E iubit si apreciat de multi oamenii dar nimeni nu stie prin ce a trecut un cantaret de manele de la noi .


Ei bine, este vorba de cantaretul de manele,Roby de la Timisoara care prin intermediul site-ulgazetamondena.ro a acordat un INTERVIU  cu privire la cariera sa artistica profesionala dar si cine l-a impins spre muzica ' Am ales sa cant deoarece mulți prieteni mi-au spus ca am voce frumoasă, ca trebuie sa practic pe unde apuc, am ales sa mă apuc inițial de cursuri de muzica și asa am început câte puțin sa devin ceea ce sunt acum '' a declarat Roby de la Timisoara pentru Gazeta Mondena.

Interviu cu Roby de la Timisoara si Gazeta Mondena ! 


Gazeta Mondena : De inceput as fi vrut sa ne spui cum ai ajuns sa devii cantaret de manele ?

Roby de la Timisoara : De cand eram mic, mi-a placut foarte mult sa cant;pe atunci nu existau manele,era un gen muzical, de mahala, nu avea denumirea de manele.La scoala,fredonam mereu prin clasa, auzindu-ma, profesoara m-a pus sa ii cant o melodie de-a lui Dan Ciotoi, "S-a rupt lantul de iubire". Dupa prima strofa mi-a dat direct nota 10, a fost foarte impresionata si m-a incurajat sa urmez aceasa cale, de atunci am inteles, copil fiind , ca am voce.

Gazeta Mondena : A avut cineva grija ca tu sa te lansezi in manele ?

Roby de la Timisoara : Da, iubita mea Alina, m-a sustinut mereu in tot ceea ce fac. Mi se parea foarte greu sa ma afirm, printre atatia solisti, dar ea mi-a dat incredere in mine si nu m-a lasat deloc sa ma abat de la aceasta cale.

Gazeta Mondena : De la ce varsta te-ai apucat sa canti manele? 

Roby de la Timisoara : Nu-mi aduc aminte exact, dar eram destul de mic, 7-8 ani.

Gazeta Mondena : Ai un idol preferabil in manele ?

Roby de la Timisoara : Da sunt doi din lumea manelelor si anume : Sandu Ciorba si Nicolae Guta. Nu pot sa fac diferenta intre ei, pentru ca le admir talentul la fel de mult.

Gazeta Mondena :  Pe unde canti mai exact ca fanii tai sa stie despre tine ?

Roby de la Timisoara : De un an si ceva , sunt solist stabil la un renumit club din Timisoara, Club Marianess, dar merg si la diverse evenimente unde sunt solicitat.

Gazeta Mondena : Spune-ne mai multe despre tine si de cariera ta artistic profesionala.

Roby de la Timisoara : Pot spune ca mi-am inceput cariera artistica de aproximativ patru ani. Pana atunci nu cunosteam gamele si nici nu aveam habar de cata munca trebuie depusa, ca sa pot canta cu o orchestra. Am fost norocos sa intalnesc oameni care au avut rabdare cu mine si m-au invatat tot ce stiu astazi. Cativa dintre ei sunt : Adriana Avramovic, cunoscuta drept "Piranda de la Timisoara", prima care mi-a remarcat calitatile vocale si m-a sfatuit tot timpul pe plan muzical; Loredana Jivcu,cea care a avut incredere sa ma ia la diferite evenimente, cand inca nu erau slefuit ; dar si un mare chitarist din Timisoara, Bobi zis " Dragonul Banatului", care a avut rabdare sa ma invete diferentele dintre game si tot ce inseamna masura muzicala.

Gazeta Mondena : Ce inseamna muzica pentru tine?

Roby de la Timisoara : Muzica este modul prin care ajung direct in inimile oamenilor. Nu as putea trai fara sa cant, e un mod de viata, de exprimare , un tratament pentru suflet.

Gazeta Mondena : Ai da manelele pe cea usoara/populara?

Roby de la Timisoara : Cu toate ca imi plac toate genurile muzicale, simt ca manele mi se potrivesc cel mai bine, deci nu. Sunt foarte multe piese, usoare/populare , care imi plac, dar nu ma bag , pentru ca nu ma reprezinta.

Gazeta Mondena : Ce valorifica muzica pentru tine si cine iti compune piesele?

Roby de la Timisoara : Muzica pe care o cant este de obicei alcatuita din ipostaze pe care le-am trait deja sau pe care le-au trait cei din jurul meu. De obicei, iubita mea , Alina, imi compune versurile, dar mai am un textier, Marius Circiu, cunoscut drept "Mary de la Venetia".

Gazeta Mondena : Colaborezi cu un studio professional unde faci piesele ?

Roby de la Timisoara : Da, colaborez cu studioul lui Nicky Zarin, unul dintre cei mai buni organisti din Banat.

Gazeta Mondena : Un mesaj pentru cititorii site-ului gazetamondena.ro

Roby de la Timisoara : Sper sa va pot incanta auzul cu vocea si piesele mele,va promit mai multe surprize muzicale pe viitor, astept sa ma urmariti intr-un numar cat mai mare si sa ma ridic la inaltimea asteptarilor vostre! Nu uit niciodata, ca datorita voua, fanilor, existam noi!

 

sursa : gazetamondena.ro