Sexy patroana din Timisoara are cu ce se poate lauda ! ” Copilul meu invata foarte bine / ” Sunt o mama responsabila ”

05.02.2016 16:40

Sexy patroana din Timisoara cea care detine un salon de tatuaj din Timisoara si care multe vedete iau calcat pragul in salon are cu ce se poate lauda pe lumea aceasta.

Nu toti parintii sunt responsabili de copii lor si mai ales sa aiba note mari la invatatura,asa e si in cazul Rocsanei Maria ,patroana se poate lauda usor de minunatia ei si comoara care ii aduce zambetul pe fata in fiecare zi ,si anume copilul ei ”Copilul meu este fericirea mea si zambetul inimii mele,ce e drept ca invata foarte bine mi-a venit cu note foarte mari la invatatura  ”  Aici se poate dovedi ca eu am timp si de copii mei nu numai de salonul unde activez ca si manager ” a declarat Rocsana Maria pentru site-ul Gazeta Mondena.

sursa : gazetamondena.ro